Τρίτη 18 Μαΐου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΑΚΡΙΔΗ ΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

         Για πρώτη φορά τα μέλη της Ν.Δ. καλούνται στις 30 Μαΐου ν’ αποφασίσουν για την εκλογή προέδρου της Νομαρχιακής Οργάνωσης (ΝΟΔΕ) του κόμματός μας από τη βάση. 
          Με αφορμή λοιπόν, αυτό το γεγονός, θα μου επιτρέψετε ν’ αναφερθώ στα όσα ακούγονται σχετικά για το πρόσωπό μου αλλά και για την ενδεχόμενη υποψηφιότητά μου, ως πρόεδρος στις εκλογές αυτές.
          Όπως όλοι γνωρίζετε εδώ και 17 χρόνια είμαι ενεργό μέλος της Ν.Δ. εκ των οποίων τα 13 ως πρόεδρος  της Ο.Ν.ΝΕ.Δ. Κ. Κατερίνης . Μάχομαι  αδιάκοπα για τη μεγάλη αυτή κεντροδεξιά παράταξη έχοντας περάσει όλα αυτά τα χρόνια από πολλές θέσεις, αλλά έμαθα ποτέ να μην ξεχνώ αυτήν του απλού στρατιώτη από την οποία και ξεκίνησα και συνεχίζω να υπηρετώ. 
          Όλο αυτό το διάστημα που κατέχω την προεδρία της Ο.Ν.ΝΕ.Δ. Κ. Κατερίνης, έμαθα να δίνω καθημερινό αγώνα για το καλό της νεολαίας και του κόμματός μας. Σ’ αυτόν τον αγώνα , είχα την τιμή  να έχω δίπλα μου και να συνεργαστώ με πολλούς και αξιόλογους ανθρώπους. Δώσαμε πολλές και όμορφες πολιτικές μάχες καταφέρνοντας να σηκώνουμε τη σημαία της Ν.Δ. πάντοτε ψηλά. Όπως σε όλους τους αγώνες, έτσι και στους πολιτικούς, υπάρχουν φορές που κάποιοι μπορεί να δυσαρεστηθούν . Μέσα από αυτήν την ανακοίνωση ζητώ συγγνώμη από αυτούς που εν αγνοία μου μπορεί να δυσαρέστησα, αλλά οποιαδήποτε ενέργειά μου, θέλω να γνωρίζουν, είχε ως γνώμονα το κοινό καλό , το καλό του κόμματός μας και όχι προσωπικές πεποιθήσεις.
          Με γνώμονα για άλλη μια φορά, το κοινό καλό, αποφάσισα σ’ αυτές τις εκλογές να μην θέσω υποψηφιότητα, αρχικά  για προσωπικούς λόγους και έπειτα για να διευκολύνω τη διεξαγωγή των εκλογών, ούτως ώστε ν’ αναδειχθεί ο πρόεδρος από την πρώτη  Κυριακή.
          Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θ’ αποσυρθώ και από την ενεργή πολιτική σκηνή. Εξάλλου το νεαρό της ηλικίας μου, σε συνδυασμό με τα ήδη αρκετά χρόνια ενασχόλησής μου μέσα στο κόμμα, αποτελούν τη βάση για μελλοντική μου δραστηριότητα. 
          Κλείνοντας , θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με παρότρυναν το τελευταίο διάστημα να θέσω υποψηφιότητα για την σημαντικότερη  κομματική θέση στο νομό μας ,αλλά και  αυτούς που όλα αυτά τα χρόνια σταθήκανε πλάι μου ως συνεργάτες και συμπαραστάτες στους αγώνες που δώσαμε και χαίρομαι που εξακολουθώ να τους έχω δίπλα μου μιας και το μέλλον μας επιφυλάσσει ακόμη μεγαλύτερους αγώνες.
          Στο τώρα και στο αύριο δηλώνουμε παρών σε όλες τις πολιτικές εξελίξεις.
          Καλώ λοιπόν όλους τους φίλους και υποστηριχτές του κόμματός μας, στις εκλογές αυτές να ψηφίσουν κατά συνείδηση τον επόμενο πρόεδρο της Νομαρχιακής (ΝΟΔΕ).
          Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους και ελπίζω όλοι τους να έχουν ως πρωταρχικό στόχο το καλό του κόμματός μας αλλά και της Πιερίας μας. Η επόμενη μέρα θα μας βρει όλους  ενωμένους και συνοδοιπόρους για να οδηγήσουμε ξανά το κόμμα μας εκεί που η πατρίδα έχει ανάγκη να βρίσκεται ... στην κορυφή .


                                                                   Με εκτίμηση,
Μακρίδης Νίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου